Nekad Lajam | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lajam

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198342274922/

Ditt Hex-ID: 110000116c4ff6a

Vad är din discord tagg? olvar #0426

Vem var det som bannade dig? MORKIL_

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde om en polis som jag inte såg på distans att det var och när jag väl började se vad det var för bil så var det försent att bromsa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag låg och pressade full gas med min nya bil som jag precis hade max trimmat, jag låg och körde ner från sandy via norra motorvägen och precis när jag kommer in i stan så är det en polis som står vid rödljuset som jag bränner förbi. Vilket han såg som copbait.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ser detta som en felaktig ban då jag inte medvetet copbaitade då jag bara ville testa min nya bil, och det fanns inte en chans i världen att jag skulle hinna bromsa ner från 350-0 på så kort tid.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min tidigare ban är inget jag kunde påverkat då det var en miss av staff, dem trodde att jag lootade en polis när jag egentligen bara lootade min polare som låg bredvid.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat bromsa tidigare för att inte riskera att något sånt här skulle hända.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, framöver kommer jag att tänka lite mer på sakerna jag planerar att göra då detta är det sista jag vill ska hända.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka