Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198172429003/
Vad är ditt namn i verkligheten? Laith
Vad är ditt discord namn? laith8899
Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2000
Berätta om din karaktär. Jag är en invandrare som nyligen har flyttat till denna stad på 24 år, jag rymde från mitt hemland pga krig och klimat. Jag föredrar det kriminella livet då det är mycket press och stress. Min karaktär har även stor hat emot polisen då hans grabbar sitter infängslade och får rasistiska kommentarer.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har en inpassande karaktär för denna server och har väldigt mycket erfarenhet. Jag vet vad hög rp innebär och lallar inte.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en populär server som har en stor community, det är hög rp som jag föredrar eftersom att det är för mycket lall på andra servrar.
Hur hittade du Unive? Mina vänner föreslog unive.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vinna makt då jag i slutändan har ett gäng med massa springpojkar.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att vara en känd karaktär då man kan nämna mitt namn och folk känner till mig.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.
Vad är ditt namn i verkligheten? Laith
Vad är ditt discord namn? laith8899
Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2000
Berätta om din karaktär. Jag är en invandrare som nyligen har flyttat till denna stad på 24 år, jag rymde från mitt hemland pga krig och klimat. Jag föredrar det kriminella livet då det är mycket press och stress. Min karaktär har även stor hat emot polisen då hans grabbar sitter infängslade och får rasistiska kommentarer.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har en inpassande karaktär för denna server och har väldigt mycket erfarenhet. Jag vet vad hög rp innebär och lallar inte.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en populär server som har en stor community, det är hög rp som jag föredrar eftersom att det är för mycket lall på andra servrar.
Hur hittade du Unive? Mina vänner föreslog unive.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vinna makt då jag i slutändan har ett gäng med massa springpojkar.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att vara en känd karaktär då man kan nämna mitt namn och folk känner till mig.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.