Nekad Laif | Medlem ansökning [hannes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Laif

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ebbe

Vad är ditt discord namn? Laif.ohman1#9337

Vad är ditt födelsedatum? 26 December 2009

Berätta om din karaktär. Han heter Amo Karim. Amo är en somalisk man som är 32 år. Amo flytta till sverige för 5 år sedan från somalia där han bott i 15 år. Amo tänker i början att leva på A kassa. Amo kommer i snar framtid tillsammans med några vänner att göra ett street gäng som på heter Amos grabbar där de kommer att arbeta med rån och narkotika. Amo älskar bilar och har gjort ända sen han flyttade till Sverige. Amo är ganska känslokall och bryr sig inte om andra utan bara sig själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag börjar med det kanske mest negativa med mig och det är att jag är lite dålig på att prata med människor. Men jag tycker RP är extremt roligt och om sammanhanget och andras RP är bra så blir det lätt att komma med i gemenskapen. Jag skulle vara försöka vara aktiv minst en gång dag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man kan förlora även om man själv kanske förlorar på det. Inte vara rädd för att tex ge upp eller om man tex blir rånad så kan man spela med och inte försöka vinna hela tiden.

Hur hittade du Unive? Alla streamers på twitch spelar där och det såg väldigt roligt ut

Nekad utveckla allt mer och ansök igen om 24h!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka