Nekad Laif | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Laif

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ebbe

Vad är ditt discord namn? laffe12

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Amo Hassan och är 20 år och kommer från somalia, han har en mamma som heter mikeala och hans pappa heter abdi, abdi och mikaela var väldigt snäll mot amo under hans uppväxt och ville bara hans bästa, men iabdi uppväxt blev han misshandlad av sin pappa som liten, detta ville inte abdi att hans sån skulle va med om också så Abdi ville bara sin sons bästa, men när Amo var 15 år gammal så träffade han en ny vän Mohamed, Mohamed va kriminell och amo tycke att han va cool så amo gjorde som mohamed gjorde, Amo började med att sälja knark vapen osv. Amos föräldrar tyckte verkligen inte om att Amo blev kriminell och mikaela försökte hjälpa amo ut ur detta livet men Mohamed lät inte amo lämna. I framtiden tänker amo sig att han vill jobba som snickare men de ser inte så ljust ut för han då han har börjar vara med mer krimenella, och de är ganska svårt och komma ut ur de livet

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag garanterar att jag kommer tillföra seriöst RP, oavsett scenario och oavsett förutsättningar är det viktigt att alltid utgå från verkligheten. Jag har sedan innan varit medlem på Unive samt servervakt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för vinst man ska spela för att båda ska ha kul i scenariot och inte spela för makt och pengar. men såklart att man ska försöka lite men man ska ha roligt och låta andra spelare ha roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja t,ex, RDM eller VDM

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat rollspel till och från i snart 2 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka