Accepterad Laidbach kungen | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Laidbach kungen

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Laidback

Vad är ditt discord namn? m0stiffa

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Laidback kungen är inte bara en produkt av sin kulturella arv från Afghanistan, utan också en person som bär med sig en rikedom av erfarenheter och livsvisdom som han fått under sin uppväxt i Sverige. Denna unika kombination av influenser har format honom till den han är idag - en individ som är stolt över sin bakgrund men också öppen för nya idéer och möjligheter som omger honom. Trots att han har förmågan att behålla lugnet i de flesta situationer, finns det stunder när han finner sig själv dras in i mindre kriminella handlingar, antingen på grund av omständigheterna eller på grund av felaktiga val. Men under ytan är Laidback kungen en person med ett gott hjärta och en önskan att göra gott för andra. Han tror på att behandla människor med respekt och vänlighet oavsett deras bakgrund eller situation. För tillfället är han arbetslös, men istället för att låta det nedslå honom, använder han sin tid till att utforska och njuta av staden tillsammans med sina vänner. För honom är varje dag ett nytt äventyr att upptäcka och ett tillfälle att växa som individ.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en mångfald av spännande karaktärer och dynamiska berättelser som kan engagera och underhålla andra spelare. Med min kreativitet och förmåga att improvisera kan jag skapa en levande och interaktiv spelvärld där spelare kan utforska olika äventyr och interagera med varandra på spännande sätt. Dessutom är jag öppen för samarbete och är alltid redo att stödja andra spelare för att maximera den roliga och minnesvärda spelupplevelsen för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att jag är villig att låta andra spelare få sina karaktärers mål uppfyllda, även om det kanske inte gynnar min egen karaktär eller mina egna mål. Det handlar om att visa respekt och empati gentemot andra spelare och deras berättelser, och att vara öppen för att utforska olika möjligheter och utgångar i spelet. Genom att vara flexibel och samarbetsvillig kan vi tillsammans skapa en rikare och mer givande spelupplevelse för alla inblandade.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM, som står för Random Death Match, innebär att du inte kan attackera andra spelare utan en förklarad anledning. VDM, Vehicle Death Match, innebär att du inte kan använda fordonet som ett vapen mot andra spelare. Combat logg, vilket innebär att du snabbt lämnar spelet för att undvika konflikter eller situationer som hotar din karaktär. Copbait, vilket är att provocera polisen genom att exempelvis köra förbi dem för att få deras uppmärksamhet, bara för att du är uttråkad. Det finns också andra regler, till exempel NLR (New Life Rule), vilket innebär att om din karaktär dör eller svimmar, kan du inte komma ihåg händelser från det specifika scenariot.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, jag har spelat i 1 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka