Nekad Laidbach kungen | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Laidbach kungen

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Laidback

Vad är ditt discord namn? m0stiffa

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Laidback kungen är en ung kille med avslappnad attityd och rötter i Afghanistan, vilket ger honom en unik kulturell bakgrund som han är stolt över att dela med sig av. Trots sin coola stil och förmåga att hålla sig lugn i de flesta situationer, finner han sig emellanåt dras in i småkriminella situationer. Trots detta är han en person med ett gott hjärta och strävar alltid efter att vara schysst mot andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med spännande berättelser och roliga interaktioner med andra spelare. Jag är bra på att anpassa mig till olika situationer och kan hjälpa till att skapa en levande och engagerande spelvärld.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att jag är öppen för att låta andra spelare få sina karaktärers mål uppfyllda, även om det kanske inte är vad min karaktär vill. Det handlar om att prioritera gemenskapen och den roliga spelupplevelsen för alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM, som står för Random Death Match, innebär att du inte kan attackera andra spelare utan en förklarad anledning. VDM, Vehicle Death Match, innebär att du inte kan använda fordonet som ett vapen mot andra spelare. Combat logg, vilket innebär att du snabbt lämnar spelet för att undvika konflikter eller situationer som hotar din karaktär. Copbait, vilket är att provocera polisen genom att exempelvis köra förbi dem för att få deras uppmärksamhet, bara för att du är uttråkad. Det finns också andra regler, till exempel NLR (New Life Rule), vilket innebär att om din karaktär dör eller svimmar, kan du inte komma ihåg händelser från det specifika scenariot.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, jag har spelat i 1 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka