Nekad LagyBoy | Chef-jobb ansökan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LagyBoy

Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönssons Fastighetsbyrå

Vad heter du IRL? Jocke

Vad heter du på discord? lagyb

Hur gammal är du? 17

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag avsiktar att skapa en kvalitativ arbetsgrupp med genuint intresse för mäklaryrket. Mäklarrollen innefattar betydande krav på stark social förmåga och mycket bra kundbemötande. Jag anser att det är av största vikt att inrikta oss på dessa aspekter för att vår firma ska bygga upp ett positivt rykte. Med tanke på den aktuella inflationen är det nödvändigt att kunna justera fastighetspriserna enligt penningvärdet. Jag har noterat att prisnivån på hus för närvarande är något för låg, och jag strävar efter att åtgärda detta. Det är viktigt att våra mäklare inte prissätter husen för lågt enbart för att snabbt sälja dem. Att köpa en bostad bör inte vara en enkel process. Jag betonar att priserna bör vara rimliga och inköp bör inte ske alltför lätt. Jag kommer att prioritera en aktiv arbetsgrupp, då jag har upplevt att tillgängligheten hos vår mäklarfirma har varit begränsad. Som tidigare nämnt är mäklaryrket starkt kopplat till social interaktion, och det är därför nödvändigt att det är smidigt att nå en mäklare. En betydande del av rollen innebär att visa fastigheter och ha god social kompetens för att främja försäljningen av bostäder. Därför är det avgörande att rekrytera medarbetare som är bekväma med att kommunicera med olika människor och bli bra på olika interaktioner som kan uppstå vid bostadsförsäljning. Att erbjuda en utmärkt kundupplevelse kan ha en betydande inverkan särskilt när människor köper sitt första hus. Därför är det viktigt att behandla alla kunder på ett positivt sätt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit biträdande chef på fastighetsbyrån tidigare och skulle därför säga att jag har ganska bra erfarenhet av yrket. Under tiden jag var biträdande var Didde chef vilket han gjorde mycket bra och jag eftersträvar att kunna göra det lika bra. Jag vill verkligen få firman att nå sin fulla potential vilket Didde verkligen lyckades med. Jag har även varit chef på flera firmor vilket gör mig bra anpassad för jobbet då jag vet hur jag ska interagera med folk. Med tanke på mina tidigare erfarenheter skulle jag, om jag skulle bli befordrad till chef, känna mig säker på att etablera en stark arbetsgrupp. Därefter skulle jag börja dela ut ansvarsområden till de individer som visar egenskaper på ledarskapsförmågor. Genom att agera så kan jag samtidigt fokusera på att driva företagets utveckling och planera dess framtid. Med min bakgrund som biträdande chef är jag övertygad om min förmåga att göra verksamheten större och uppnå dess fulla potential. Jag är övertygad om att jag har förmågan att lyfta företaget till dess högsta nivå.

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar 14-03
Helger: 14-05

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart skulle jag fortsätta spela på servern fast jag inte blev chef då jag tycker att det finns mycket inom RP:n som kan fylla dina behov.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

+rep otroligt bra rp och väl detaljerad ansökan som verkligen fördjupar sig på frågorna. Bra och nyanserande svar. Man märker verkligen att han vet vad han håller på med! Tror verkligen att detta är rätt person för denna chefs position. Lycka till nu Jocke!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka