Nekad LagyBoy | Chef-jobb ansökan [Mikaelssons]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LagyBoy

Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mikaelsons Luxury Cars

Vad heter du IRL? Jocke

Vad heter du på discord? lagyb

Hur gammal är du? 17

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla bilfirman genom att hålla fokus på mina anställdas välmående för att dem sedan ska kunna bemöta kunder på allra bästa sätt. Kommer även att fokusera på att göra bra reklam för bilfirman genom att vara aktiv ute i staden. Mina anställda kommer alltid kunna komma till mig för ytterligare input om arbetet. Jag hoppas verkligen också kunna utveckla bilfirman genom att ha en stabil koll på ekonomin och hålla koll så att man inte har för stora utgifter som kan skada firman och dess ekonomi. Med mig som chef skulle även firman kunna vara öppen ofta då jag väldigt ofta kommer att vara i butiken och hålla koll. Jag kommer också alltid försöka ha en bra koll på statusen och kunder beställda bilar och meddela dem så snabbt jag kan och även svara på deras frågor om det uppstår några vill säga. Säkerhet kommer också vara en av mina främsta prioriteter. Jag kommer alltid försöka ha Securitas på plats som kan hjälpa till om något blir stökigt inne på firman. Jag vill även försöka främja och öka den sociala RP:n genom firman.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit chef under en tid på Suzie Q´s och även drivit flertal andra bolag. Jag har mycket erfarenhet inom service och vet hur man ska bemöta folk på bästa sätt för att vinna deras intresse för i det här fallet bilar. Med den här erfarenheten kommer jag också försöka lära ut mina anställda hur man bemöter folk på bästa sätt i till exempel kassan eller om någon frågar om specifikationer på en särskild bil. Men med detta vill jag också säga att alla har olika inlärningskurvor så jag kommer inte sätta för hög press på mina anställda utan dem lär sig i sin egen takt.

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar 14-03
Helger: 14-05

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart skulle jag fortsätta spela på servern fast jag inte blev chef då jag tycker att det finns mycket inom RP:n som kan fylla dina behov.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Såhär är det, vi tar helst inte in någon som är med i gäng MEN jag vet att när du var ansvarig på inquisitor så var du jätte duktig, därför skickar jag vidare dig till muntliga intervjun.

Nekad, tyvärr har vi valt ut en annan chef. Men mycket bra ansökan samt intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka