Nekad LagyBoy | Beslut Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LagyBoy

Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
3
Ditt discord namn: lagyb

Ditt Hex-ID: 1100001467f6181

Vad för typ av beslut gäller det? Krim varningar

Vem/vilka tog beslutet? Hedgehog

Varför tror du själv att beslutet togs? För att det ser ut som att jag RDM:ar någon

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt då vi precis varit i skottlossning mot en massa rosa bilar (dmg). Precis därefter fortsätter rosa bilar att cirkulera vid oss och sen dyker en audi upp som stannar precis bredvid den rosa bilen och börjar tjöta med honom eller något. Då avlossar jag mot den rosa bilen precis samtidigt som han kör framåt vilket leder till att jag lyckas träffa personen i audin genom bakrutan istället för personen i den rosa bilen. Sen så är det inte direkt att det bara var någon random utan det var någon som stannade bredvid en person i gänget vi har krig med så det är ju oavsett inte så konstigt att han kan hamna i skiten om man kör in till ett skottscenario och stannar och börjar prata med gänget vi har krig med. Det är väl ändå sunt förnuft samt FearRP att köra fram in till ett skottscenario och sedan stanna där och börja prata med någon? Sen så är vårat vapen ett one-shot vapen vilket gör att det ser ut som man headshottar alla då dem dör av ett skott.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har inget klipp eller något då jag inte ens visste att jag hade dödat någon och jag hade ingen aning att jag gjorde något fel...
Vill också tillägga att jag själv anser att jag inte borde få någon varning alls men också att 2 krim varningar är att ta i.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka