Accepterad LagyBoy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LagyBoy

Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199143018881/

Ditt Hex-ID: 1100001467f6181

Vad är din discord tagg? lagyb

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: banbild rdm.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det ser ut som att jag RDM:ar utifrån perspektivet från han som klippar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan detta hände hade jag precis varit i en skottlossning mot DMG (20 pers). Sen fortsatte DMG att cirkulera runt oss och då dyker plötsligt en ny audi upp från ingenstans och stannar bredvid DMG bilen precis när jag ska skjuta mot DMG bilen vilket leder till att jag lyckas träffa han i audin genom bakrutan vilket jag inte ens hade någon aning om. Nu var han inte med i DMG men oavsett vad så är det väldigt konstigt att någon random bara kör fram till en plats där det precis varit en skottlossning och börjar prata med en person som är med i gänget vi har krig med. Nu siktade jag inte på honom och det var inte meningen att träffa honom men det är väldigt mycket sunt förnuft och FearRP att bara glida fram där det precis har varit en skottlossning och förvänta sig att man inte kan hamna i någons sikte bara för att man "vet" att man inte har krig med något gäng och då ska man alltid klara sig oskadd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig är bannen felaktig men jag kan se hur och varför jag får bannen och fattar varför då det verkligen ser ut som att jag bara går ut o skjuter honom och sticker sen från hans POV. Men kände verkligen att jag ville få berättat min del och hur scenariot verkligen utspelade sig. Tycker att skjuta alltid är sista utvägen jag väljer och att min RP är bra overall och hoppas att jag kan få en till chans att visa det. Ber om ursäkt för detta men mitt mål var verkligen inte att skjuta honom och skulle jag vetat att jag dödat honom skulle jag ju klivit dit och RP:at på det givetvis.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft tidigare bans men alltid lärt mig av dem och kanske suttit av hela bannen på 10% av bansen då de antingen var felaktiga eller att jag verkligen insett vad jag gjorde för fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har självklart kunnat skippa att skjuta men sen så var det ju inte meningen att skjuta honom. Det var ett misstag från min sida och ber om ursäkt för detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag borde vara lite mer uppmärksam på min omgivning innan jag tar några förhastade beslut. Sedan skulle jag faktiskt också kunnat gått ut o kollat läget ett litet tag efter scenariot. Iallafall så inser jag ju att det var ett lite förhastat beslut som kom tillbaka för att bita mig nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka