Accepterad Bengan AB | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengan AB

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199053950169/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? AdAm#1558

Vad är ditt födelsedatum? 21 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonas karlsson och han är uppfödd i en ort som heter husby. Han och hans familj växteup i ett helvete. Det började med att hans pappa flyttade ifrån jonas familj när Jonas var 3 år. Han har aldrig träffats sin pappa eller han kommer inte ihåg vad som hända när han var 3. Men när jonas blev 15 så började han med dåliga saker. Han började med att bäckna och sånt skit så han skulle få ihop cash för att försörja sin familj för de satt i en dålig sitts. Men han började med tyngre grejor när han blev äldre ungefär vid 25 år ålder. Han började med uppdrag och sånt, Han var en sådan kallad springpojke till ett gäng. Han sköt folk, Han paketerade droger och haan gjorde mycket Person rån. Jonas hoppade ut ur den sitsen för länge sedan. men nu är han påväg in igen. vad kommer hända????

Varför ska just du bli whitelistad? för jag är en aktiv kille med 1400 timmar på Fivem och jag är väldigt allert genom rpt och vet hur man rpar i olika senarion och i olika karaktärer som t.ex jag vet hur man rpar i en polis karaktär, jag vet hur man rpar i kriminel karaktär osv osv... sedan att jag kan alla grund regler och vet hur det går till på multistadens rp liksom.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är samma fråga så att just jag ska bli whitelisted för att jag älskar att spela på den hära servern och att spela med vänner. Mina kompisar har just gjort ett gäng som jag får vara med i men jag måste vara whitelisted. Där för vill jag bli whitelisted men jag vill också bli whitelisted för att jag gillar och rp och kunna skaffa fler jobb om jag ej ska vara med i gäng. Och för att jag vill kunna känna nya spelare och kunna vara med i härliga server möten och sånt. Även för att jag ska kunna lära känna nya folk och starta upp en rolig rp nivå med de. OCh för att kunna vissa vad jag går för gälande rp liksom,

Hur hittade du Unive? jag scrollade i serverlist för att kunna hitta en server

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att göra roliga senarion och göra folk att skratta och sedan att jag ska kunna träffa nya vänner och lära känna nya goa folk liksom. sedan att jag ska kunna utveckla mig som t.ex bli staff senare kanske vi får se

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka