Accepterad Lagsw | Medlem ansökning [Jenkan5]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lagsw

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198361128708/

Vad är ditt namn i verkligheten? Luca

Vad är ditt discord namn? Reflex#8588

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2008

Berätta om din karaktär. jag heter Biggie glasnovic jag är 22 år och gick ungefär aldeles ut gymnasiet och plugga in på polis skolan och jag har en svart hat på mig en svart mask och svarta kläder och ett par svarta solglassögon jag växte upp på landet och när det var butiksrån så försökte jag alltid att undersöka vem som gjort det och se vad rånaren tog jag levde med en brosa och pappa min mamma dog när jag var 4 av bröst canser jag och min brosa var jätte ledsna och pappa var full hela tiden sen så försökte han med att muntraupp oss med att till exemple gå ut och fiska eller över leva is skogen jag och min brosa lekte alltid tjuv och polis jag var ju altid polis för jag gillade att hitta ledtrådar och att fånga tjuven för att skyda samhället

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker att jag ska bli medlem på unive för att jag kan jobba som polis och ta in tjuvar som langar kanark eller kör för fort jag kan även bli ambulans för att hjälpa folk som är skadad till exemple om det blir en bil crash så åker jag så snabbt dit för att kuna rädda liv men om jag inte kommer in i sjukvård så blir det nog att jag jobbar som taxi för om det blir en crash och passagerarna klarar sig men bilen gick sönder då åker jag dit och plockar upp dem och kör dem till stan eller vart dem vill

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp nivå och skaffa många kompisar och göra så rp nivån blir bättre för att jag har rpat på många rp servers där jag va krim! !

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara tänka på sig själv utan spela för att få rolig rp. Allting handlar inte bara om pengar och makt utan att skapa bra scenarios för att alla ska tycka det är kul.

Hur hittade du Unive? 1 år sedan så körde min vän och då blev jag också medlem men sen lämmna jag datorn ett tag och nu vill jag bli medlem igen

Godkänd intervju, välkommen till Unive
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka