Accepterad Lagligen | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lagligen

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093244139/

Ditt Hex-ID: steam:11000014387e0eb

Vad är din discord tagg? Lagligen#7928

Vem var det som bannade dig? OBITO

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte eftersom jag inte har brytit mot några regler

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kommer upp till Globen med min bil då min vän är där och tar över ett område. Väl på plats hoppar en kille ut och skriker att jag ska ut ur bilen, jag går ut ochh lyder hans order eftersom att han riktar ett vapen mot mig och har även avlossat skott mot min bil. Under tiden vi diskuterar så berättar han att han har dödat min vän och samtidigt så dyker en annan bil upp som fångar hans intresse, killen som då sköt mot mig och har dödat min vän springer och gömmer sig och väljer att hoppa ut när en person från bil nr 2 kommer fram, han tappar fokus på mig helt och beordrar in den andra killen i en av bilarna, under tiden drar jag upp mitt vapen och skjuter den här personen som säger att han har dödat min vän då han helt och hållet tappat fokuset mot mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det är helt och hållet riktig felaktig ban eftersom jag blir bannad för grovt sunt förnuft och fearrp vilket inte alls kan appliceras i detta fallet, killen tappar helt och hållet fokus från mig då han beordrar person nummer 2 att gå in i bilen och går själv in i bilen. Då har jag ett helt öppet läge att skjuta personen som har dödat min vän och hotat mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde undvikt det hela genom att fråga om jag hade fått lämna platsen utan att skjuta men det är lätt att vara efterklok

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka