Nekad lafrek | Medlem ansökning [1.Daoud]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lafrek

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? lafrek

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2009

Berätta om din karaktär. Karl Andersson, 43, nyligen dumpad och hemlös efter att hans fru tog allt. Kvar med en 12-årig hund med 7 odiagnoserade funktionsnedsättningar, kämpar han för att bli en del av 1% och bevisa för sin ex-fru att han är mer än en värdelös nolla. Trots alkoholberoende och en förstörd njure, har han några trogna vänner som hjälper honom på vägen tillbaka till ett meningsfullt liv. På fritiden gillar han att dricka och spela golf med hans polare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bara ha kul med mina kompisar och göra spelupplevelsen rolig för alla. Samtidigt ska jag ta mitt ansvar, skaffa jobb och umgås med andra människor.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar om att hitta en situation där alla kan dra nytta och känna sig nöjda. Att visa omtanke och vara öppen för att skapa en vinn-vinn-lösning är nyckeln.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst och förstått reglerna, några t. Ex är VDM, RDM, Meta gaming och

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har kört lite här och där. vill lära mig mer det är därför jag söker till unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är trevlig o schysst o va me, kan nog bidra till en bra upplevelse.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka