Accepterad Ladies man | Medlem ansökning [Jockekk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ladies man

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Titus Lundh

Vad är ditt discord namn? Ladies man

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Clark olofsson 2000-01-01

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll,trevlig,rolig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag hade velat vara en känd person men mycket vänner, pengar och ha många bilar. jag hade också velat ha ett stort fint hus och kanske en familj. men med min bakgrund så växte jag upp fattigt och hade inga vänner men jag vill ändra det så jag kommer till toppen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? försöka göra att mer personer villja spela och ha en rolig stund och kanske hjälpa till med något på disccord servern om ni skulle vilja det.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela bara för att vinna. man ska spela för att ha kul själv eller med kompisar och bara ha en trevlig stund. och inte förstöra för andra så dem får tråkigt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? inte vara rasist, nassist, vara snäll, inte kränka andra, Role playa.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? är en rolig kille (hoppas jag att folk tycker) är ganska snäll och gillar att göra folk glada. jag gillar att spela mycket och vill nu vara en del av unives community och komma in med gta 5 rp och hade gärna velat spela på unive och RPa med vänner och träffa nytt folk.

Senast ändrad:
Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
tjena. jag är klar med det nu och har ändrat namn. snälla skynda så jag kan spela.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
tjena. jag har fixat frågan med bakgrund och framtidsplaner för min karaktär.

Hej!

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat) .

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka