Accepterad Ladem | Medlem ansökning [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ladem

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198955420072/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Ladem#3648

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Linus svennson och han är en trevlig karaktär som bor i staden. Han är 37 år och bor med fru. Han är på fritiden kriminell. Trots sitt kriminella förflutna är Linus godhjärtad och lojal mot dem han älskar, och han förblir optimistisk även i motgångar. Han mår som bäst när han är med familj och har pengar. Linus tror på allas lika värde och är så trevlig och lojal som man kan bli. Han anser även att klimataktivister bör föras bort och att de är en dålig invetering som skett på senaste. Min karaktär älsakr även de statliga myndigheterna och är imponerad utav deras arbete att bekämpa brottsligheten i staden. Förutom de är han en normal farsa som vill utvecklas och testa nya saker och ta nya risker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För de är bästa servern och jag älskar att spela där, samt att mina kompisar rpar här och de ser jätteroligt ut.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med en rolig och unik rp genom min karaktär. Jag anser att jag kommer kunna skapa roliga scenarion för båda parter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parterna ska ha kul i ett scenario, samt att man inte behöver vinna för att ha kul.

Hur hittade du Unive? genom kompisar

Senast ändrad:
vad menar du?
Den var kopierad, du ändrade den igen för 9 minuter sedan för du märkte att det inte var så smart att plagiera en annan ansökan som en person har lagt ner tid på.

Den var kopierad, du ändrade den igen för 9 minuter sedan för du märkte att det inte var så smart att plagiera en annan ansökan som en person har lagt ner tid på.
Jag skickade vidare den efter han hade bytt isåfall.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka