Accepterad lacrpcommunity | Medlem ansökning [Matt3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lacrpcommunity

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mustafa Ahmed

Vad är ditt discord namn? captain_pr1.

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mustafa Ahmed, 22

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Agressiv, rolig och tålmodig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han växte upp i förorten, där livet aldrig var enkelt men alltid var händelserikt. Han lärde sig tidigt att stå på egna ben och läsa av människor – vem man kunde lita på, vem man skulle akta sig för. Trots att han sett vänner gå olika vägar har han alltid velat göra något bra av sitt liv. Nu, vid 22 års ålder, försöker han ta sig in på polisutbildningen. Det har varit hans mål länge, kanske för att han vill bryta mönstret, kanske för att han sett vad bristen på trygghet kan göra med folk. Men han vet att det inte är en garanti att han kommer in. Om det inte går, har han en plan B – att jobba på Securitas. Det kanske inte är drömjobbet, men det skulle ge honom en stadig inkomst och en chans att ändå jobba med säkerhet. Det vore ett sätt att fortfarande hålla sig på rätt sida av lagen, att göra något som betyder något. Men om inte heller det går? Då vet han att alternativen börjar ta slut. Han vill inte, men han är medveten om att den kriminella världen alltid finns där, som en enkel utväg när samhället stänger dörrar. Han har sett folk han känner välja den vägen, och han förstår varför. Om ingen ger honom en chans, om det känns som att han ändå aldrig kommer någonstans – vad har han då att förlora? Han står på en skör linje just nu, mellan att lyckas och att falla. Frågan är bara vilket håll livet kommer att dra honom åt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med engagerande och realistiskt RP genom min karaktärs resa – från att försöka bli polis till att eventuellt hamna på en helt annan väg beroende på hur livet utvecklas. Jag gillar att skapa dynamiska och oförutsägbara scenarion som påverkar både min egen karaktär och andras. Jag är seriös i mitt RP och vill bidra till en levande och trovärdig spelupplevelse på Unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man tar en strategi eller agerar på ett sätt som gynnar eller medvetet leder till att motparten får framgång, snarare än att fokusera på ens egen vinst.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag råkade slå ägaren av en biläffar som var en servervakt. Jag ska aldrig göra om det för det är orealistiskt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Bidragande: Bidra till servern och communityt utifrån din egen förmåga och verka alltid för att förbättra det. Ansvar: Visa ansvarstagande för servern och communityt genom att rapportera eventuell korruption, regelbrott eller annan viktig information till staffs.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
:unive:

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka