Nekad Lacky | Medlem ansökning [Nordquist]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lacky

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198008520115/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Lacky#1821

Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2005

Berätta om din karaktär. han är en gangster som heter Hugo Anderson han har svart hår och han är lång. Han kom in i kriminaliteten när han var liten för hans familj hade inte så mycket pengar .Han är 26 år gammal. han har en syster som heter Linnea och också är gangster. Han är uppvägts med hans mamma och hans syster på i ett litet hus som ligger utanför Rinkeby: Hugo har ännu inga kompisar men hoppas att han ska få: Han hoppade av skolan när han var 16 asså i nian och där var början på hans kriminala liv.han är en knark försäljare

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag spelar mycket gta jag gillar att rollspel och att skapa kommunitets. Jag är bra på att rp och har exprienc.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är många som spelar på servern och det känns som en bra rollspel värd Det är också bra RP på servern.

Hur hittade du Unive? Jag vara hemma hos en kompis och han spelade på servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag ska bli bättre på rollspel och sprida glädje och hjälpa servern

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att förbättra rp och att sprida massa glädje på server

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej men har spelat förut

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198008520115/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Mason

Vad är ditt discord namn? Lacky#1821

Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille som är cirka 20 år gammal och älskar att träffa folk och att lära känna dom. Han hade medborgarskap innan och jobbade som taxi chaufför och fick hålla på med sitt intresse på heltid med sitt jobb och lära folk och få sen nya plaster och förrättade känna pengar .
För det mesta är han en väldigt snäll och glad person men om någon gör han något elakt då kommer han göra det dubbelt mycket värre för att han älskar att få hämd på alla elaka personer i stan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill bidra till Bra RP på Servern, ha kul och gärna lära känna massa nya folk och få nya polare. Skulle också vara kul att i framtiden hjälpa servern med något kanske discord eller Fivem. Jag kommer bidra med bra och unik rp. Jag kommer alltid ha en god ton mot alla, och försöka hjälpa alla som behöver hjälp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill bli medlem för att jag tycker att denna servaren har en väldigt bra och hög nivå på rp och det är precis det som jag söker eftersom att jag gillar när folk är allvarliga och inte springer runt och dödar folk. Det skulle också vara kul att få hjälpa folk som kommer nya hit.

Hur hittade du Unive? Genom kompisar irl

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med att spela på denna server är att leva ut rp en till fullo och klara av så många lägen som möjligt utan stress. Men jag vill också hjälpa servern eftersom att jag har läst alla regler så vill jag använda mig av dom kunskaper jag har men också fortsätta lära mig mer om den här servern och att inte kunna koma in i t.e.x passiv mode så med det sagt skulle jag vilja gå med för att spela ut unive till fullo och hjälpa andra

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill ha ett roligt jobb, skaffa vänner, köpa bilar för det är mitt intresse och bara ha det roligt med kompisar och leva livet liksom.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, men har spelat förut

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka