Nekad Lacky | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lacky

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198008520115/

Ditt Hex-ID: 110000102e04db3

Vad är din discord tagg? Big Mac#5879

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Terrordåd

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt utan att va krim

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så här va det jag sitter i support med några staffs och dom unmuttar mig o så sitter 5 staffs och skriker på mig att jag är en 100 k or die grabb och säger att jag ska få indragen krim för att jag sa opsen down. DÅ blir jag arg dom drar in min krim och så har jag kvar mitt vapen från förut asså sen jag var krim så jag tar mitt vapen och min bil och sen ser jag whoys och jag e fortfarande skit arg och jag kännde att jag inte ville va kvar på servern för att det var så ortvist så jag la en dry by på personen och döda han. När jag tänker efter va det jätte dumt av mig för jag gillar verkligen den här servern och jag vill fortsätta spela på den och jag e verkligen inte nöjd över de jag har gjort

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ser vad jag har gjort fel men jag fattar inte riktigt hur det är ett terrordåd för jag sköt en person som var min fiende förut och det är väll krim utan krim om jag inte har fel i alla fall för vad jag ser är ett terrordåd är när man åker till torget och skjuter alla man ser. Här såg jag någon jag hade beef med jag stannar bilen skjuter ett skott i hans huvud och sen sticker jag. För mig så är det 2-3 dagars ban inte en perma ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Asså inte riktig för jag hoppa support oh snacka med personen i sig som hade bannat mig och vissa klipp o sånt så hade förstod att jag inte hade gjort felet i den här situationen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag blir väldigt sur väldigt enkelt när jag känner att jag blir bannat fel så nästa gång när jag blir sur ska jag bara göra något annat en att spela gå ut med min hund eller ngt så att jag kan tänka över det för då vet jag att jag kommer komma fram till att det är smartare att bara låta det va och ansöka på nytt eller betala eller vad nu som har hänt,

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag att jag ska tänka efter det jag ska göra och att det är alltid bättre att bara lämmna det en att försöka ge hämd på någon för att man blir arg.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka