LackieFFS
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lackie
Vad är ditt discord namn? LackieFFS
Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Henrik Eriksson. Henrik Eriksson föddes i Sverige. Henrik föddes i en liten by i Halland, han hade inte så många kompisar och gjorde allt mestadels ensam. Henrin var ett helt vanligt barn som alla andra. Han hittade aldrig på massa dumheter och tog skolan på allvar. Henrik hade inga syskon men bodde med en mamma och en pappa. Henrik har aldrig haft problem med något eller någon i liv. Henrik har alltid följt lagar och regler. Han är väldigt rädd för att hamna i trubbel. Henrik har som intresse av fordon så därför gick han fordonslinjen på gymnasiet. Henrik är en väldigt glad person som gillar att vara med vänner och ha det roligt. Det han tycker är mest intressant och roligast är såklart bilar. Han älskar bilar och hans dröm är att få bli taxichaufför.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra till serverna RP är att förbättra allt som händer i servern som till exempel hålla koll på folk som missköter sig i servern eller inte följer reglerna. Jag kan även bidra till en rolig och bra rp. Jag strävar efter att ha roligt och göra varje interaktion menimgsfull och rolig.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att jag bara fokuserar på min egen vinst/få sin vilja igenom. Att man själv ska vara villig att låta den andra spelaren/karaktären få fördelar eller lyckas. Det handlar om att man ska prioritera RP upplevelsen framför att vimna. Genom att göra detta bidrar man till mer intressanta scenarios för alla inblandade.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Vdm = köra på någon utan anledning, Rdm = Döda utan anledning, Copbait = få polisens uppmärksamhet med mening, Fearrp = ignorera livshotande situationer (inte realistiskt beteende), NLR = Minnas händelser ens karaktär vart med om i ett scenario innan man har dött. Powergaming = prioritera egna fördelar framför det realistiska.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Inte så mycket, men jag vet om att man inte ska ta det på skoj. Man ska vara seriös och ta det som man hade gjort i verkligheten.
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, jag tror att det blir bra så.