Accepterad LackarN | Medlem ansökning [braxflax]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LackarN

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Melle

Vad är ditt discord namn? ! LackarN#4004

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ojock och är 22 år gammal. Han föddes i Vinewood och har bott där i hela sitt liv. Ojock kommer från en rik familj och har än så länge levt livet på rosor. Ojock var aldrig värst bra i skolan, och gick ut med fler F än någon annan. Redan vid ung ålder så var Ojock en rebell. Allt började när han tände fyr på en soptunna i biblioteket och blev avstängd i en vecka.

Ojocks familj försökte få honom att komma ut i livet och prestera men Ojock ville aldrig, han brydde sig varken om jobb eller familj. Han hade blivit alldeles för bekväm med det fina livet. Vid 20 års ålder så blev Ojock utkastad ur hans föräldrars hus och sedan dess så har han bott hos vänner och på vissa hotell när han haft råd.

När Ojock var ute en kväll och drack så träffade han några grabbar och började dricka med dem. Efter några drinkar så kom en utav dem med idén att testa på lite hårdare grejer. Ojock var skeptisk först men när det vita pudret flög in i näsan så verkade allting bra igen. Efter den kvällen så blev det bara mer och mer, men Ojock fann tillslut det sköna lugnet han ville hos den gröna blomman.

Ojock blev snabbt fascinerad av droger fann sin största glädje där ifrån. Med hjälp av sina nya polare så lyckades han tjäna mer pengar än vad han visste vad han skulle göra med. Men pengarna kom inte utan konsekvenser. När folk fick reda på han nyfunna succé så ville de ha en del av pajen. Ojock fortsatte med drogerna, både att konsumera och att sälja dem. Amons liv är nu alltid i fara, och han gör allt han kan för att överleva. Nu är det antingen "Do or Die" som gäller.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt roliga senarion och bra rollspel. Jag kommer även att välkommna in de nya som inte vet var en viss position så kommer jag ställa upp med att hjälpa de närmare till servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det kommer inte spela någon roll om man vinner scenario eller förlorar ett scenario för det viktiga i ett scenario är att alla parterna har roligt och har kul tillsammans!

Hur hittade du Unive? Min vän som är kriminell på servern tipsade mig om att börja här

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka