Nekad LackarN | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LackarN

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Melle

Vad heter du på discord? Skyline#4004

Ange ditt födelsedatum 3 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Är ofta aktiv och kommer kunna hjälpa folk så ofta som möjligt om det inte händer något annat imellan, Här har ni ett schema på hur aktiv jag tänker vara:
Måndag: 16:00 - 00:00
Tisdag: 16:00 - 00:00
Onsdag: 16:00 - 00:00
Torsdag: 19:30 - 00:00
Fredag: 17:30 - 03:00 / 04:00
Lördag: 18:00 - 02:00
Söndag: 18:00 - 00:00
REPEAT

Hur länge har du varit medlem på Unive? Det blir ungefär 3 år!

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1080018446596706414/1084863757827710986/image.png | 0 tidigare bans!

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervaktens uppgift är att hjälpa folk som tex kanske använder sig av dålig rp och samt lall. Servervakter ska hålla koll på om folk rpar rätt och att de har läst alla regler och att de inte gör helt fel och sitter och vdmar folk hit och dit.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag känner att jag är tillräckligt aktiv till att vara servervakt på Unive och samt för att jag kan commands som är nödvändiga att använda och kommer inte använda mig av korruption. Jag kommer kunna svara på allas report som skickar in och jag kommer hjälpa de nya med vart olika ställen ligger ingame som kan vara nödvändiga som en blivande medlem på Unive!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Tex när man använder sig av makt och revvar sina vänner för att de dog typ helt random och då ber de en sv för att revva istället för att rpa sig fram och ta sig till sjukhus!
 
Du har 4+ olika dc konton
Du lämnar och kommer tbax hela tiden
Du har över 20+ bans
Du kan återkomma OM EN MÅNAD sen när du slutar ändra dc konto hela tiden för att blir svårare och kolla upp så som medlemskaps ansökningar m.m.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top