Nekad Lackan | Medlem ansökning (Appzy5), [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lackan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198397663327/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Hollander

Vad är ditt discord namn? Lackan PvP #9821

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en svensk person som heter Linus Karlsson. Linus Karlssons har ett stort intresse av snabba fordon specielt sport hojar. Linus Karlsson har det lätt att bli arg för att hans pappa var alkohlist som drack mycket på dagarna sedan kom han hem på kvällen och slog Linus Karlsson sedan blev han tagen av socialtjänsten och han fick en foster familj som han inte gillade. Och då rymmde han och för att han skulle överleva så gick han o snattade mat från olika butiker. När han blev äldre började han råna person på saker om hopp på mycket pengar eller något värdefullt men han lyckades inte. Sedan en dag när han skulle göra samma sak blev han grippen av en polis och då hade han en efterlysning på sig sen han var barn att han skulle vart försvunnen. Han fick träffa en sykolog och han fick en privat lärare som hjälpte honom att få ta studenten.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag skulle bli medlem är för att jag försöker få så att alla har det rolgit i ett senario oavsett om man förloarar det eller vinner det. Och jag försöker även utvecklas i mitt rp och bli en bättre rpare. Men också för att jag rpar med sunt förnuft för att om någon ricktar ett vapen mot mig då springer man inte fram och börjar slåss då gör man vad de säger och sedan rpar utifrån det.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig intresserad av Unive är att det ser ut som att folk rpar med sunt förnuft och att folk inte använder sig av powergaming.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att jag tittade på en streamer som streamade Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att utvecklas och bli en bättre rollspelare utifrån olika sitvationer/senarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att ha kul och att lära sig men även att utvecklas som rpare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag var en aktiv spelare på Skrp till folk rpade utan suntförnuft och powergamade för mycket enligt mig.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top