Accepterad Lachy | Medlem ansökning [Acke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lachy

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
46
Vad är ditt namn i verkligheten? Innget vi kan gå ut med av säkerhetskäl

Vad är ditt discord namn? Lachy#2544

Vad är ditt födelsedatum? 22 December 2013

Berätta om din karaktär. Hannes Skog som kommer ifrån g en liten ort utanför Stockholm, han flyttade ner till skåne med sin familj som består av sin Mamma, Pappa och två brödrar som heter Juan och Ahmed. När de väl hittade en bostad i skåne så vändes hela Hannes liv. Han blev snart myndig han var 17 år och behövde söka jobb för att kunna försörja sig, hans intressen är de olika myndigheterna, polis är det han har mest öppna ögon för och vilg gl gå i sin pappas spår och ggbli polis en dag, när hans pappa snart ska pensioneras så måste han ta över och försörja familjen då hans mamma inte jobbar. Hannes är en glad kille med diagnosen ADHD och blir lätt arg, men det hindrar inte honom från något, han leagver sitt eget race och gör lite vagd han hänner för, just nu är han 22år och denna staden är ännu ett ny tt äventyr för honom. Som sagt så satsar han pgå polis karriären och hoppas nu att få ett jobb i staden. Men det är lite som står i vägen, hans sjukdomar görs så hans jobb drömmar sänks. Men vad han vet så kanske han kan få detta jobbet då han har bra kvalifikationer och bra kompetens vilket gör att riskerna ökas positivt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med scenrion där alla regler följs och jag kommer se till att rp nivån är hög oavsett vilka som är med att rollspelar. Skulle det ske ett regelbrott så kommer jag såklart rappotera in det. Jag kommer främst bidra med roliga scenarion för båda parterna alltså inte powergaming. Utan det ska vara kul för båda parterna att rollspela i olika scenarion. Ingen meta gaming utan jag kommer ta reda på allting ingame isället för att få en så rolig rollspels förmåga och utveckling som möjligt, för mig och för andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är en regel på servern powergaming. § 1.8 POWERGAMING
POWERGAMING innebär dels att man använder sig av omänskliga krafter som att till exempel att framföra ett fordon trots att man precis krockat. Att endast spela för makt och pengar och att endast uppnå enskilda mål i sitt rollspelande räknas också som POWERGAMING. Det är strikt förbjudet och jag kommer följa detta för att som sagt få en så rolig server upplevelse

Hur hittade du Unive? Mina kompisar spelade här så jag blev tipsad om denna server

Tillbaka