Nekad Lachy | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lachy

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
46
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/lachy_131/

Ditt Hex-ID: a

Vad är din discord tagg? Lachy#2544

Vem var det som bannade dig? T4arget

Hur lång tid var din ban? 15

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: gflbeu Anledning: Combat logging Går ut om: 12 dagar 22 timmar 54 minuter Placerad av: T4arget

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag gick in o ut i ett scenario pågrund, kom tillbaks exakt 1 minut efter och det fortsattes som vanligt, COMBAT LOGGING innebär att man medvetet undviker ett scenario genom att lämna servern eller på andra sätt försöker ta sig ifrån scenariot genom otillåtna metoder. Om vi läser detta så står det om man undviker ett scenario, jag undvek aldrig scenariot då det fortsattes 1 minut efter och jag kände varje person i scenariot därav fortsattes det, därför om man läser reglerna så är det om man medvetet undviker ett scenario, fortsattes scenariot 1 minut efter? Svar: Ja

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade ett scenario, jag och några vänner på ett par karaktärer som vi inte rollspelar poliser på utan ett par ”lall” karaktärer. Sedan så går vi ut och in från spelet och kommer tillbaks ganska exakt 1 minut efter och det fortsätts. Sedan blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig, som jag skrev så undviker jag inte scenariot på de sättet för att det fortsätter 1 min efter, det är samma sak som att säga brb 1 min i lokal ooc, COMBAT LOGGING innebär att man medvetet undviker ett scenario genom att lämna servern eller på andra sätt försöker ta sig ifrån scenariot genom otillåtna metoder. Reflekterar till detta ovan. Sedan vägrar T4arget du även ta en disskution med mig och säger att jag blånekar att jag loggat, när vi tidigare pratade och jag sa ja, jag gick ut och in, även att vi har skrivit i pm att jag stängde av och DU själv skrev ” Du lämnade i scenariot och sedan så säger du till och med i dc att du c logga” sedan skriver du detta, ” Tänker inte ens sitta och dividera med dig. Du vet att du gjort fel ändå blå nekar du det.” det är ju rakt av dubbelmoral av dig när du säger att jag blånekar att jag loggat när både du och jag har sagt att vi gjort det, hur tänker du där?

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 3 riktiga när jag var ny på servern, sedan 3st till en youtube video med limpis, (hur man ska bete sig som servervakt) eller vad den hette.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gått in och ut och skrivit i ooc kanske

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte lita på någon

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yas

Skriver denna igen då @T4arget nekade ban överklagan efter 320 godkänt?
Vet inte riktigt hur du tänkte där men men

1666620920969.png

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka