Nekad Lachy | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lachy

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
46
Länk till din steam profil: behövs ej

Ditt Hex-ID: du har

Vad är din discord tagg? Lachy#2544

Vem var det som bannade dig? S0urce elloer vad han heter

Hur lång tid var din ban? Vet inte har kvar min gamla permanent som @San inte tog bort

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För han är en sådan individ som inte kan ta kritik. Utan måste istället banna för att markera revir. Har inte ens fått andledning men något dumt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt i call i polisskiten

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig, jag undrar hur han sitter och frågesätter hur jag tänker när detta är hur han tänker
Det visar ganska tydligt hur inkompetent han är

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag var ny

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej, jag har inte gjort något fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

OBS. Klippet har ingeting med avstängningen att göra utan bara för att visa hans förmåga att tänka, men tyvärr finns inte den förmågan hos honom :)

du väljer även att bläcklista mig frn poliskåren. Du har själv kollat loggs och ser att jag inte varit ingame på två månaders tid. Så du skiter i regler och bara kör metagaming och bara tar ooc information. Inget scenario ingame heller? detta visar åter hur inkompet och olämpad staff du är

Det mest pinsammaste av allt är däremot att du har blockat mig för att inte kunna ta en disskution med mig när jag nämner alla dina brister

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka