Accepterad Lachy | Ban Överklagan | Drew

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lachy

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
46
Länk till din steam profil: N/A

Ditt Hex-ID: steam:11000014792b5f1

Vad är din discord tagg? Lachy#2544

Vem var det som bannade dig? Drew/Abdu Mohammed

Bild på banmeddelande: 1681926152957.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det jag gjorde såg de som en perma ban men efter vi talat om detta med de involverade och flertalet staffs i support under 30 minuter så sänktes banned till 4 dagar. Det var för jag körde på en person som tidigare provocerat mig,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Körde på en person precis som hade provocerat mig tidigare. Som sagt har vi pratat i support och vi har utrett det mesta där men blev bedd att skriva en överklagan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. I princip korrekt ban, däremot som vi pratat om så har vi spridda åsikter

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ny till servern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Lungat mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vara lugn

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Valde inte att utveckla detta så mycket då vi tog allting support och jag anser att de ska lösa den och utgå ifrån det vi talat om. Men de kan inte unbanna i support därför skrev jag kortfattat

Accepterad, var respektful och vi tog det mesta i support, båda sidorna gjorde fel.

Tillbaka