Accepterad Lachy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lachy

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
46
Länk till din steam profil: Behövs ej

Ditt Hex-ID: steam:11000014792b5f1

Vad är din discord tagg? Lachy#2544

Vem var det som bannade dig? bailybog

Hur lång tid var din ban? 60 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: FC7D7F6F-183D-4714-8C02-70028EDAE018.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han citerar det som kör som en idiot och rammar in i folk men jag ska berätta fallet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som ni vet så var det ett scenario igår på ranchen. Det var väldigt kaos och det gick inget vidare. I början skulle vi däremot ha förhandling men sen så började det skjutas. Jag var delaktig och förhandlade och de skulle aldrig få lämna därifrån då deras bil toppar 800 ish med galen handling. Jag blev skjuten och var tvungen att lämmna scenariot. Men senare i grove så hittade jag deras bil som de gånger har och tänkte mig för att testa den för och se hur orealistisk den är. Sen stod i rondellen i grovesteet öppen och igång. Jag trycker lite lätt på W och bilen flyger fram och jag kör i två bilar. Dock rpar jag på detta. Jag beslutar för att fortsätta testa den på vägen utanför megamall vilket kanske är idiotiskt av mig för no shit att det finns bilar som kommer där. Men jag ställer upp mig och trycker full gas och kommer upp i 800 ish och rammar in i någon, såklart inte med meningen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Korrekt men inte i syfte för VDM. Utan ville testa gängbilen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag var ny till servern och några bans till unives youtube kanal

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Dumt av mig att testa bilden där så ja. Testat den någon annan stans

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, ska man testa bilar så gör det någon annan stans

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Du citerade i min förra överklagan att du fått staff diss visat för dig. Detta har vi redan löst med högre uppsatta och jag var inte ens medlem under tiden. Två helpers kan intyga i ärendet @kallstrom @Simmekung

Tar gärna det muntligt mer dig, för som jag skrev till dig så kunde du inte sätta dig in och förstå situationen. Därför tog jag först intiativ innan överklagan att prata med dig vilket du bara ignorerade

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka