Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198969833737/
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodore
Vad är ditt discord namn? Theodore#2424
Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2009
Berätta om din karaktär. Min karaktär Theodore Mjölkson. Hans dröm och mål är att jobba som Polis ifall det finns ledigt!
Han kämpar hårt för detta jobb, eftersom han verkligen tycker om bekämba brott osv.
Theodore är en väldigt trevlig person som kan sträcka ut sin hjälp till allt och alla.
Han gillar att springa runt med kompisar på kvällen, äta något. Bara ha kul.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har sökt efter en bra rp server, och precis hittat en. Jag har kollat runt in game innan jag sökte om medlem och detta är något jag verkligen är intresserad av.
Jag tycker det finns väldigt många trevliga personer att snacka med, och seriösa personer som man verkligen kan rpa med.
Jag vill även utveckla min rp, och detta känns som ett bra sätt.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker det ser ut att vara en väldigt seriös server, där man kan rpa maximalt och utveckla sin rp. Jag har även kollat på många streamers som kör rp på denna server, och det verkar väldigt seriöst, men seriöst på ett kul sätt.
Hur hittade du Unive? Jag fick den av en vän
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli polis och att ha roligt
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli polis och få massa pengar
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodore
Vad är ditt discord namn? Theodore#2424
Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2009
Berätta om din karaktär. Min karaktär Theodore Mjölkson. Hans dröm och mål är att jobba som Polis ifall det finns ledigt!
Han kämpar hårt för detta jobb, eftersom han verkligen tycker om bekämba brott osv.
Theodore är en väldigt trevlig person som kan sträcka ut sin hjälp till allt och alla.
Han gillar att springa runt med kompisar på kvällen, äta något. Bara ha kul.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har sökt efter en bra rp server, och precis hittat en. Jag har kollat runt in game innan jag sökte om medlem och detta är något jag verkligen är intresserad av.
Jag tycker det finns väldigt många trevliga personer att snacka med, och seriösa personer som man verkligen kan rpa med.
Jag vill även utveckla min rp, och detta känns som ett bra sätt.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker det ser ut att vara en väldigt seriös server, där man kan rpa maximalt och utveckla sin rp. Jag har även kollat på många streamers som kör rp på denna server, och det verkar väldigt seriöst, men seriöst på ett kul sätt.
Hur hittade du Unive? Jag fick den av en vän
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli polis och att ha roligt
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli polis och få massa pengar
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej