Nekad lacha | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vonadelsten

Icke Medlem
Meddelanden
311
Reaction score
25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199387368078

Ditt Hex-ID: steam:1100001550fda8e

Vad är din discord tagg? skinnybrakas

Vem var det som bannade dig? Annalytikern

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-01 222717.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? okej så här var det för ungefär 7 månader sedan vart jag bannad från både servern och discorden då jag körde över några i askar ligan när dem sköt mot mina kompisar jag vet inte riktigt vad jag tänkte utan bara gjorde det var extremt fel av mig och dålig rp men syftet var bara att hjälpa mina kompisar och ångrar mig nu i efterhand men just i den stunden så tänkte jag inte igenom det då mina kompisar behövde få hjälp snabbt och var inte kriminell roleplayer då så kunde inte hjälpa dem på så sätt utan körde över dem flesta som sköt mot mina kompisar och annalytikern speccade allt det hära och bannade mig från servern och discorden vilket jag förstår hade gjorde detsamma det var fel av mig och ber om ursäkt till alla som vart drabbade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. mina kompisar blev skjuta av askar ligan och ringde efter mig hjälpa jag visste inte vad jag skulle göra men dem verkade väldigt stressade och skrek lite så jag bara åkte ditt och ville inte bli skjuten så körde över dem för att hjälpa mig själv och mina kompisar och boom så vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig ban och det är inte därför jag skriver denna "överklagan" utan jag gör det för att efter 7 månader som bannad vill jag ha en ny chans och kunna roleplaya med mina kompisar

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte vara så arg inom rpn sagt mycket dumma saker helt i onödan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte kört över dem och acceptera att jag inte är kriminell och att mina kompisar får klara det själva ska aldrig hända igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes kommer aldrig göra något liknande

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? kommer inte på frågan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka