Nekad lacha | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vonadelsten

Icke Medlem
Meddelanden
311
Reaction score
25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199387368078/

Ditt Hex-ID: 1100001550fda8e

Vad är din discord tagg? lacha#9913

Vem var det som bannade dig? Fini ac samt vill gärna att Philip tar den.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: cAAAAASUVORK5CYII[2].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att fini valde att banna mig för att dom upptäckte att jag hade använt en sak som man inte få använda, För runt 1 månad sedan så körde vi en lall server vi namn Malakas lall där min vän fuska jag frågade honom vad för fusk han hade och han sa att han hade ett fusk som gick under namnet "Project" Jag frågade honom vad det kostade osv, Han svarade att det fanns en gratis verison och en som kostar runt 70kr något sånt, Jag bad honom att visa hur man fick gratis verisonen och han valde att hjälpa mig, Jag laddade ner gratisverisonen, Och försökte fixa så den mitt funkade jag gick in på malakas lall och då funkade inte fusket, Mitt syfte med att ladda ner fusket var att pröva på lall server osv för jag hade tråkigt inte komma nära unive med det för att bli anticheats bannad. Jag stängde ner fivem tog bort fusket från datorn för jag tänkte att det är risky att han en gratis fusk fil på datorn, Sen när jag tror att jag har tagit bort allt från datorn så har jag tydligen inte tagit bort det. För att Philip kunde se att jag connectade med fusket 1 gång för runt 1 månadsedan och det var verkligen inte medvetet och det kan jag svära på, Har inte använt någon typ av tredjepartsmjukvara eller något och har rpat nästan helt felfritt i 3 månader, Snälla välj o tro på mig för jag vill väldigt gärna köra på din server igen Philip.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att 21 sep, Så stängde jag av datorn vid runt 22 tiden när jag besämt mig för att gå o lägga mig då jag hade so prov dagen efter, Jag går o lägger mig kollar lite film osv, Ställer klockan på halv 7, Vaknar ser sedan Philips ping angående att fini har utvecklats o bannat folk som har använt sig av HZ och RZ samt project jag skrollar lite för o kolla andra kommentarer osv samt blev glad då jag har blivit fuskad på flertalet gånger, Tänker inte så mycket mer på det går tillskolan men när jag kommer hem vid runt halv 4 så pratar jag lite med mina vänner och vi bestämmer oss för att gå in på unive, Jag är då Fini Ac bannad förstår inte varför så jag väljer att slänga iväg ett meddelande till Philip om saken och sedan frågar han mig om jag använt någon av dessa fusken vilket jag inte har gjort så jag frågar ifall han har tid o prata om saken, Då hoppar jag in i support och han kommer till support han pratar med mig jag frågar honom hur vi gör och varför jag blev bannad osv, Och då hade jag tydligen använt Project på servern för runt 1 månads sedan 1 gång. Jag hoppar sedan ut ur support och åker till affären, Senare när jag kommer hem så är det ett möte angående fuskare jag hoppar dit lyssnar han pratar angående anti cheatet och hur det är pinsamt att fuska jag håller helt med honom vad han säger på det mötet att alla som fuskar är pinsamma osv sen blir jag pingad och bannad från alla unive discords.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt korrekt ban utifrån anticheatets perspektiv, Jag hade ju råkat gå in med något som deras anticheat inte tillåter, Fast det var ändå en felaktig ban utifrån mitt perspektiv för att jag vet om innerst inne att jag aldrig har använt mig av dessa saker på din server Philip som sagt använde det 1 gång på en lall server och måste ha haft kvar något av grejerna på, Som sagt det var gratis versionen som min vän hjälpte mig med och jag lovar att jag är inte så dum att går in på en server med ett bra fungerande anticheat en server jag lagt mycket pengar och tid på och går o fuskar. Det lovar jag dig det var inte medvetet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för små saker samt en perma ban för jag hade en dålig rp nivå för runt 3 och en halv månad sedan. Har blivit bannad 1 gång på 3 månader och har rpat nästan helt felfritt, Så detta kom som en chock för mig för trodde aldrig att jag skulle bli bannad för detta då jag inte ens visste om att jag hade haft detta på unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda var att inte ens ladda ner fusket till mina filer från första början, Jag fick ju bara problem för mig själv även fast jag vet om att jag inte använt någon av dessa filer medvetet på unive, Det var helt mitt fel att jag blev bannad och det står jag för.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig massor av min ban att vara mer försiktig vad jag laddar ner osv på min datorn för det här blev ju absolut inte bra då det kommer upp som att jag har fuskat på din server Philip fast jag egenligen råkade gå in med fusket på som du kunde se så hade jag råkat ha på det 1 gång för runt 1 månad sedan och det var verkligen inte meningen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår detta tack!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka