Nekad lacha | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vonadelsten

Icke Medlem
Meddelanden
311
Reaction score
25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199387368078/

Ditt Hex-ID: 1100001550fda8e

Vad är din discord tagg? lacha#9913

Vem var det som bannade dig? Fini ac samt vill gärna att Philip tar den.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte varför fini bannad mig om jag ska vara ärlig, Jag har inte använt mig av någon fördel i rpn speciellt inte fusk för vet om att det är väldigt lätt för anticheat o bli bättre för o sedan detecta fusk och hz o tz har jag inte aning om vad det är så vet. Har absolut inte använt någon av dessa fusken

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stängde av datorn runt 22:00 igår på kvällen, Gick sedan upp på morgonen ser philips ping angående att han bannat fuskare, osv läser lite vad andra skrivit går upp o går till skolan, kommer hem o pratar lite med mina vänner vi vill gå in på unive o då står det att jag är bannad fast jag vet om att jag inte använt någon av dessa fördelar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban då jag vet om att jag inte använt någon av dessa filer/fusk och jag skulle inte heller göra det någonsin. Det kan dock hända att jag råkat ha filer nerladdade som dom dekatade för jag testade projects gratis sak på malakas lall som då är en lall server.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för små saker samt tjuvkopplingar och sånt på allmäna platser, men nu har jag rpat felfritt och fått typ 1 ban senaste 3 månadrna så detta kom som en chock för mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda var att undvika att ens ladda ner för att testa på lall servrar och så du är jag inte o använder ett gratis fusk.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att vara mer försiktig att inte ladda ner filer osv som inte är bra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det.

Har inte använt något av fusken det kan jag svära på, Riktigt onödigt att använda när jag har ped rollen o allt samt när fusket är gratis också. För jag förstår själv att gratis fusk oftast blir detectat väldigt lätt, Men jag är ledsen för att jag ladda ner från början, Men kan svära på att jag inte använt medvetet på din server Philip. Som du sa när jag pratade med dig så hade jag råkat ha det 1 gång skulle aldrig haft det medvetet och det lovar jag dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka