Nekad lacha | Ban Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vonadelsten

Icke Medlem
Meddelanden
311
Reaction score
25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199387368078

Ditt Hex-ID: 1100001550fda8e

Vad är din discord tagg? skinnybrakas#9913

Vem var det som bannade dig? analytikern

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: E6V9zU[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffs valde att banna mig för att jag körde på väldigt många under ett scenario, det var inte det som var planen men det hände och jag ångrar att jag gjorde det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var ett kidnapningsscenario i nakenstaden men otroligt många spelare, det var laggigt och stressigt. dom dycker upp och börjar rikta, ingen fokade på mig och jag så en bil som var igång så jag valde att hoppa in i den. när jag backar och försökte vända bilen för att köra iväg råkar jag köra på hela gruppen som stod där, som sakt det var inte min plan utan mitt mål var bara att fly från kidninapningen så snabbt som möjligt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt rätt, jag borde inte försökt fly från första början och bara stannat på platsen. hade det hänt igen hade jag inte hoppat in i bilen utan bara stannat, just nu finns det ingen mer jag kan göra än att ta lärdom vilket jag har gjort och bara hoppas på en ny chans, det var mitt fel och jag ångrar det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare för saker i mina tidigare dagar på unive. inga bans som har upprepats och jag har tagit lärdom av alla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde inte hoppat in i bilen över huvetaget utan bara stannat kvar på l´platsen, det var inte meningen att köra över alla men det blev så för att jag var stressad och det var låg fps och laggigt. jag ångrar det och hoppas att jag kan få en ny chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, det kommer inte hända igen, jag kommer tänka efter innan jag gör saker och inte vara så hetsig i mina beslut, detta kommer göra så att jag hinner tänka och då inte begår regelbrott igen. Har varit bannad i typ 1 och en halv månad nu och har tagit lärdom utav denna bannen något enormt!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Det var inte väldigt laggit som du säger. Det är solklar VDM.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka