Nekad lach | Medlem ansökning (Lennart)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lach

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? linn

Vad är ditt discord namn? lach03

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: zelinn Håkansson 2000 01 13

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, hjälpsam och hon älskar pengar

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: zelinn blev gravid med en snubbe och födde sedan ett sjukt barn, som dog några dagar efter födseln. hon gjored sedan slut med hennes dåvarande och lever nu singel och har en stor efterlängtan av att ha en familj igen. Hennes framtidsplaner är att tjäna stora pengar och hitta en ny familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är ny inom rp men ska göra mitt bästa för att få alla att ha så roligt som möjligt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Så man spelar för att båda ska ha kul och inte vara självisk

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Din karaktärs röst ska rimligen matcha karaktären. Ifall din karaktär dör i ett scenario, då gäller 12 timmars-regeln. Det innebär att du inte får spela på karaktären förens 12-timmar sen den dog.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är ny och har aldrig spelat rp innan

Nekad.
Anledning: Utveckla dina framtidsplaner för din karaktär & utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka