Nekad Lacco766 | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lacco766

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? casper

Vad är ditt discord namn? Lacco766

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 1990

Berätta om din karaktär. hej jag heter Mostaffa Svensson och jag är 34år.
jag är uppväxt i malmö den fattiga sidan och har sovit i en 1a med min mamma,pappa,3 bröder och 2 systrar och nu flyttar jag till unive med ihopsparade pengar 5 000kr och vill starta om på nytt
efter jag varit så fattig så vill jag gärna hjälp fattiga och kanske betala lite av deras intressen
Men mina intressen är: kampsporter och biler men gillar också vapen.

han blir lätt sårad och ledsen jag och mina syskon blev slagna av våra pappa för vi tittade på när pappa sov.
men nu så är det nytt liv utan syskon och familj

...

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med hög och rolig rp nivå som kommer leda till roliga och och bra scenarion och jag kommer bli förmodligen en polis eller vakt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte bara ska förstöra för motparten
man hade ju inte själv tyckt det var så kul om man bara blev dödad i ett människo rån

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? man får inte använda fordon som mordvapen det är vpm. Man får inte döda någon i ett människo rån :sunt förnuft och vpm rdm nlr medmera.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? vi gör mycket rollspel i skolan och har det mycket på fridtiden därför testar jag unive

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? rollspel är jag väldigt intresserad av

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
Utveckla "Berätta om din karaktär."

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka