Nekad LaCasaDePaPel | Ban Överklagan [S1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LaCasaDePaPel

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199002088781/

Ditt Hex-ID: 11000013e18f54d

Vad är din discord tagg? hasslaren

Vem var det som bannade dig? S1monnx.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: awdwdwdwdw.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt som icke krim. Jag valde att åka runt med mina vänner och några grabbar kom och hetsade och valde att skjuta mot oss. Jag märkte att jag hade vapen i inventoriet så jag sköt mot dem. Det var dumt av mig för jag visste att det var fel. Men trodde inte att man skulle få pban för detta. Jag gjorde fel med att skjuta. Det är ett regelbrott och vet att jag borde straffas för det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt med några kompisar och vi hade roligt. Sedan kom några grabbar och kaxade mot oss. De körde iväg så vi följde efter och de valde att åka på västra motorvägen till sitt gänghus. Sedan hoppade de ut och började skjuta mot mig och mina vänner. Då hoppade vi alla ut och börja skjuta. Så var det en del skottlosningar och olika scenarion. De bara fortsatte. Sedan åkte vi bort för vi orakade inte hålla på med sånt. Då loota en staff mig och tog mitt vapen. Sedan fick jag en permanent avstängning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel med att ha vapen som krim. Men alla har inte råd att köpa krim samt det borde vara fri rp och alla borde få rpa lika mycket. Jag gillar och rpa. Jag åkte bara en gång som icke krim och sköt inte ens mycket. Jag tycker dock att en perma ban är väl mycket för att vara den första gången jag gör något sånt. Samt att ta någons vapen tycker jag också är för mycket. Det är helt enkelt ett för högt straff och jag vet inte varför det skulle vara en perma ban. Jag vet att jag gjorde fel men tycker ändå att det är för grovt. Men jag fattar såklart att han valde att banna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag slog tillbaka på en grabb som nyss hade slagit mig vid banken så blev jag bannad för "rdm" fast jag inte döda någon och det var självförsvar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skjutit med mina vänner. Jag borde inte ha gjort det men ändå så valde jag att göra det och jag vet att det var mitt fel. Jag ångrar mig och nu när jag tänker efter borde jag aldrig ha gjort det och det var dumt av mig att göra det. Jag borde aldrig skjutit eller bärt vapen som icke krim. Jag borde inte ha varit med i ett skottscenario och såklart borde jag aldrig ha skjutit mitt vapen och inte ens haft ett vapen överhuvudtaget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte skjuta och inte springa runt med vapen om man inte är krim. Jag kommer aldrig mera ha ett enda vapen som icke krim och kommer absolut inte skjuta något. Jag gjorde ett stort misstag och detta kommer aldrig att hända igen. Jag kommer aldrig mera skjuta om jag inte är krim och jag ångrar mig hemskt mycket. Hoppas ni kan förlåta mig och ge mig en till chans här på Unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top