Nekad LaCasaDePaPel | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LaCasaDePaPel

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199002088781

Ditt Hex-ID: 11000013e18f54d

Vad är din discord tagg? d0nken

Vem var det som bannade dig? Mattson

Bild på banmeddelande: Uaaantitled.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag började att skjuta mot mina egna gäng medlemmar i vårt gäng hus. Det var lall och det var dumt av mig att göra det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev påkörd av en grabb i vårt gäng. Då blev jag sur och började skjuta mot honom för det enda han gjorde var att lalla i vårt gänghus, vi var påväg att kicka han. Jag sköt ett tag mot honom fast han bara fortsatte att köra runt mig och jag blev bara irriterad så sköt mera vilket var dumt av mig att göra. Jag började springa runt men han bara fortsatte köra runt så magdumpade mot bilen och sedan slutade jag när staff sa till. Sedan blev jag bannad för att jag hade skjutit vilket var rätt åt mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Jag borde aldrig ha skjutit i mitt egna gänghus och speciellt inte mot mina egna gängmedlemmar. Jag borde inte ha lallat och skjutit så mycket som jag gjorde. Jag vet att det var fel av mig och jag ber om förlåtelse. Jag brukar inte lalla men blev bara sur för att han körde på mig så mycket. Jag har lärt mig och detta kommer inte hända igen. Jag borde aldrig ha gjort det och jag tar skulden till 100%. Jag vet inte riktigt vad jag tänkte. Jag visste att det var fel men ändå så gjorde jag det vilket var riktigt dumt av mig. Jag kommer aldrig göra samma misstag igen och jag vill bara kunna komma in i unive igen och göra roliga scenarion med folk.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De flesta av mina bans är gamla från typ 2021 då jag vart ny på unive och inte visste hur man rpade. Då kunde jag inte heller reglerna så sprang runt och gjorde säkert massor av regelbrott. Nu vet jag alla regler och försöker följa dem så bra jag kan. Jag blir inte bannad ofta och försöker hålla ett bra nivå på min rp. Jag har lärt mig massor från mina tidigare bans och har aldrig gjort samma misstag 2 gånger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde aldrig ha skjutit mot personen även fast han körde på mig. Jag borde bara ha rpat vidare och inte brytt mig om honom för vi skulle ändå kicka han. Istället för att skjuta skulle jag kunna ha gått in i huset eller bara försökt prata med honom. Jag borde aldrig ha eskalerat vårt bråk. Jag borde inte ha skjutit så många gånger som jag gjorde det var jätte dumt av mig och det bidrog inte till någon bra rp alls. Jag skulle kunnat skjutit ett varningsskott i luften för att få han att sluta och sedan pratat med honom men jag tänkte inte på det för jag var så frustrerad. Jag kunde ha gjort mycket bättre och om jag skulle kunna gå tillbaka i tiden så skulle jag aldrig ha gjort samma misstag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte skjuta alls vid mitt egna gänghus för det är mot reglerna. Jag har också lärt mig att man inte borde skjuta mot sina egna medlemmar oberoende av vilket scenario det är. Sedan ska jag respektera alla servern regler hela tiden. Kommer inte göra samma misstag igen. Jag kommer aldrig repetera detta och jag ber hemskt mycket om förlåtelse. Det kommer aldrig ske igen och jag vet att jag gjorde fel. Jag kommer lära mig av misstaget och förbättra mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka