Accepterad LaCasaDePaPel | Ban Överklagan [440]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LaCasaDePaPel

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198877437787/

Ditt Hex-ID: steam:110000136aaef5b

Vad är din discord tagg? d0nken

Vem var det som bannade dig? Ville 440

Bild på banmeddelande: imaaaage.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad från Unive för att jag valde o bryta mot regeln Combat logging. När jag satt i häktes sällen i polisstationen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev arresterad av polisen dem la mig i häktes cellen sedan efter det gjorde dem ingen häktes rapport eller något sedan sa dem "Vi kan väll lämna han är i 48 timmar" Sedan drog polisen o jag tänkte är dem seriösa eller ska jag sitta här i 48 timmar av mitt liv i en ingame häktes cell då tänkte jag men om dem ska lämna mig här i 48 timmar då kan väll jag redan stänga av det är inte direkt så jag ska sitta ingame i 48 timmar o skolka ifrån skolan och inte vara med vänner o liknande ni måste ju se ifrån min synvinkel det är inte direkt som att mitt liv är gjort i unive. Så ni får ju ta o se ifrån min synvinkel när jag hör att jag behöver sitta i en häktes cell så länge såklart jag stänger av kommer inte sitta där i 48 timmar av mitt liv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker detta både var felaktig ban och att det var jag som gjorde fel då det var felaktigt för att staffen inte såg ifrån min synvinkel och tänkte bara på reglerna och inte spelarens privat liv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja flera gånger men det var för länge sen då jag inte visste riktigt vad som var rätt eller fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget som går o göra annorlunda då polisen inte ville rpa med mig vad är meningen med att jag skulle rpa med dem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inget som finns o lära förutom att poliserna borde lära sig och spela för motparten också och inte vara dryga o begränsa rpn.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka