Accepterad LaCasaDePaPel | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LaCasaDePaPel

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199002088781

Ditt Hex-ID: 11000013e18f54d

Vad är din discord tagg? d0nken

Vem var det som bannade dig? Rozii

Bild på banmeddelande: 7s4p8m.gif

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att i roziis perspektiv så såg det ut som att jag med mening pitta min kolega. Hon tyckte det var med flit.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var påväg tillbaka till qpark kontoret för att byta bil. När ja svängde i en sväng såg att en kolega dom höll på att backa. Bromsarna funkar inte på qpark bilen så jag svängde iväg och för mig så träffa jag inte kolegan. Så jag fortsatte köra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktigt. Vrf skulle jag pitta min kolega och om jag nog skulle gjort det så varför åkte jag vidare. Borde tagit det i support innan bannen. Då det var dsync från mig och inte alls meningen att pitta någon. Om jag skulle ha råkat pittat så skulle jag såklart gått och kollat hur kolega mådde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag slog tillbaka på en grabb som nyss hade slagit mig vid banken så blev jag bannad för "rdm" fast jag inte döda någon och det var självförsvar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Finns inget jag kunde ha gjort bättre för jag visste inte att jag pittade någon. Dsync och att jag inte ser att jag skulle pitta. Försökte mitt bästa och undvek krocken för mig. Skulle säkert kunna undvika om jag hade åkt i 10 km/h

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet inte. Kanske skulle kunnat åkt saktare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka