Accepterad lablaster | Medlem ansökning [kallstrom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lablaster

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? lablaster#8415

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jan Carlsson och är 27 år. Jan har haft en lite problematisk bakgrund/uppväxt som att han bland annat brukade skolka en hel del under sin skoltid och han hoppade tillsist av skolan. Efter denna händelse gick det inte bättre då han hamnade hos fel personer och det var då som han blev inblandad i kriminaliteten. Jan bestämde sig dock en dag att han ville fixa ordning på hans liv och han började sakta men säkert ta sig ut ur kriminaliteten.

Jan Carlson i nuläget har för inte länge sedan lyckats komma ut ur kriminaliteten och börjat komma på bättre spår men dem gammla vanorna finns fortfarande kvar vilket vi kan se speglar sig på hans attityd, humör och hur han tänker. Några konsekvenser av detta är bland annat att han har det svårt att lita på folk och han har ett rätt så explosivt humör vilket gör så att det lätt kan startas ett slagsmål. Detta förstärks även ännu mer när han dricker alkohol som tyvärr händer ganska ofta då han inte helt utvecklat ett bra konsekvenstänk och han har även inte så bra alkohol tollerans som han tror han har. Jan Carlsson är nu ute efter en ny och mer säker framtid och har därför börjat ansöka sig till ett flertal jobb. Dock lockas fortfarande tanken om kriminalitetens spänning och risk i bakhuvudet...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig, spännande och händlserik RP för alla på servern vilket jag garanterar kommer att uppskattas av serverns spelare vilket kommer leda till mer nöjda spelare och även en rolig RP för alla. Jag kommer också kunna bidra till serverns RP då jag kommer försöka hålla mig till specifikt denna karaktär och därför kunna göra så folk kommer känna igen mig och kunna komma ihåg mig vilket också kan leda till spännande och rolig RP. För det sista tror jag att Jan Carlsson kommer vara en karaktär som många kommer tycka om att RP'a med på grund utav hans mycket explosiva humör och handlingar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du ska spela för att den andra i scenariot ska kunna ha det så kul som möjligt och kunna få uppleva en rolig RP, du ska alltid komma ihåg att RP'n alltid är det viktigaste när du spelar och inte spela bara för att vinna eller tjäna pengar och du måste alltid som sagt försöka göra det roligt för dem andra i ett scenario.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att jag kollade på youtube videos om det och även en del kontakter från andra RP spel/servrar som har spelat på denna server och rekommenderat den.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig. Lycka till!

Tillbaka