Accepterad Labboo | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Labboo

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197967555704

Vad är ditt namn i verkligheten? Vigor Fägnell

Vad är ditt discord namn? Labboo#1078

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 1999

Berätta om din karaktär. Robin Falken är född i Sverige och flyttade till Los Santos för bara några år sen. Han flyttade på grund av hans traumatiska förflutna. Robin bodde i skogen med sin far och mor, de var väldigt fattiga och Robins föräldrar hade mycket skulder som inte var betalda. Detta ledde till en ilska i hans far och mor men den var värst i hans far. Hans far tog nästan ut alla sina aggressioner på Robin vilket resulterade i en väldigt ledsen och traumatiserad Robin. Det var när Robin fyllde 18 som han bestämde sig för att flytta ifrån all den hemska vreden och lämna sitt förflutna bakom sig. Han flyttade till Los Santos för att starta ett nytt liv men hans traumatiska förflutna ligger fortfarande kvar i hans tankar.

Robin är 22 år gammal och han intressen är bilar och musik, hans favorit rockband är ett kristet rockband som heter Jerusalem.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Vill tillföra roliga scenarier och utveckla min RP. Som medlem finns mycket större möjligheter att ta del av vad servern har att erbjuda än vad jag har sett på andra servrar jag har tittat på tidigare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har sett mina andra streamvänner som suttit och spelat och det verkar som en bra server där det kan bli en hel del roliga scenarier och utvecklande av RP.

Hur hittade du Unive? via mina polare som rekomenderade unive servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna tillföra bra och roliga scenarier samt att utveckla min egna RP.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli vällkänd på servern. och att få personer att joina denna rp server för den är bra och att ha kul och kanske nån gång senare jag utvecklar mig själv till staff fast man vet aldrig.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka