Nekad LabbeLiam | Medlem ansökning [Jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LabbeLiam

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? liam201010

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Liam sundin som är 28 år gammal och som var uppväxt i en by med hans föräldrar efter ett tag börjarde hans pappa på ett nytt jobb som mekaniker, detta gjorde att liam blev mer och mer intresserad av det hans pappa gjorde. Han gick ut grundskolan med bra betyg och började jobba vid tidig ålder, han var duktig och kunde det mesta. Han gjorde mycket jobb och tjänade en del pengar. Efter ett tag började liam gå in i väggen efter allt jobb, detta gjorde att han inte klarade av jobbet och sluta jobba helt. Han började med alkohol och droger för att kunna glömma sin deperistion och detta var inte bra. Han började vara med vänner som gjorde kriminella handlingar. Han pappa fick reda på detta och började säga till liam, detta gjorde deras relation till ingenting. Liam lever idag i en lägenhet med vänner som dagligen begår kriminella handlingar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra och roliga scenarion? Och en jätte bra rp nivå!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det kan bli roligare scenario Typ om jag är en tjuv och jag rånar bank och då kan det vara roligare om man blir fångad för bättre rp och det blir kul för båda.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Man får inte meta gama med nån av sina vänner eller någon alls alltså ta information från ooc. Man får inte distrahera polisen om dem håller på att fixa ett rån. Inte fuska sig fram pengar eller bilar. Och Inte köra på någon eller döda någon utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag har jätte bra rp nivå.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är 13 år med jätte bra rp nivå typ det haha.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka