Nekad Labbe000 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Labbe000

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? CAPO 14#5589

Vad är ditt födelsedatum? 30 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär. min karaktär på denna server ska kallas adem eller adde som smeknamn. Vid ung ålder fick han jobba för att kunna hjälpa sina föreldrar att försörja familjen och men han hadde det väldigt tuft under sina tonår. Hans familj var för fattiga för att skicka han till skola men han hadde några vänner som han hadde träfat när han sålde tugumin när han var liten dom hette hamze och rifat. Dom satt i samma situation som han men dom hadde råd med skola men dom var inte så intreserade av skolan och dom gillade mer att busa och sånt t.ex busknacka slåss och såånt men iaf. men som jag sa det var svårt för adem och han försökte men det gick segt men en dag så sa hamze att han hadde träffat några killar som hadde låvat hamze att dom kan käna pengar och då sa adem det låter bra men han frågade men vad ska vi göra åt dom då sa han ja dom vill att vi ska sälja hasch då sa adem visst för han skulle göra allt för att käna lite extra. Dom gjorde detta i en månad tills dom hrlt plötsligt får ett samtal av unives sjukhus att hamze och rifat hadde både tagit överdos och då blev adem ledsen och ville sluta men han behöde pengarna men då så kom dom killarna och sa till adem vart är dina vänner då svara adem vrf vill du veta det dom svara jo för dom är skyldiga oss 30k då sa han nyheterna till dom och då sa dom men hur ska vi få pengarna då adem sa vet inte en av killarna sa jag har en ide adem sa vad dom svara du ska betala oss 30k du var deras vän så du ska betala då sa han nej men sen så blev dom arga och misshandla han men han lyckades överleva så nu med hjälp av bya vänner han träffat är han ute efter dom

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bättre rp nivå och försöka höja rp nåvn på alla jag träffar ig men jag ska köpa krim så fort denna e rättad så jag kan börja rpa på en gång

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag kan bidra med bättre rp nivå och försöka höja rp nåvn på alla jag träffar ig men jag ska köpa krim så fort denna e rättad så jag kan börja rpa på en gång

Hur hittade du Unive? genom en kompis som tpsa mig i skolan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka