Nekad laayliss | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

laayliss

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? elias

Vad är ditt discord namn? laaylooww94

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 1995

Berätta om din karaktär. min karaktär är en grabb som kommer från inget och vill bygga upp sig själv, smarta affärer och ha en bra profil utåt, men han har en annan sida inte många känner till, han begår fetta stötar och vill bygga ett emperium

Vad kan du bidra med till serverns RP? min tid och proffsigt betende vill leva mig in i min roll

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det menas att jag låter någon annan tjäna och gör dåligt ifrån mig medvetet

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Bidra till servern och communityt utifrån din egen förmåga och verka alltid för att förbättra det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej, men jag har erfarenhet ifrån mitt verkliga liv, där du får spela någon utifrån situationen

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? egentligen inte, har ni frågor om min karaktär kan ni fråga ist ;)

Nekad
Anledning:
Utveckla allt. Främst din karaktärsbeskrivning där jag saknar bland annat uppväxt/bakgrund, intressen, känslor samt framtidsplaner

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka