Nekad Laars Nilsson | Medlem ansökning [BATTULGA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Laars Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199187697251/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? TheSmallDuckie#6068

Vad är ditt födelsedatum? 28 December 2006

Berätta om din karaktär. Min gubbe heter Lars Nilsson, han är en son som gillar landet och har en 80-tals stil, han är väldigt intresserad utav Teslor. Lars röker väldigt mycket på sin fritid, han jobbar som reporter. Hans dröm är att äga en hund eller en hamster. Hans drömyrke är att jobba som polis eller på Autoexperten/Vianor. Hans nuvarande bil är en Tesla Model X, men Lars vill ha en Tesla roadster, Tesla Model 3, Model S och en cybertruck. Han vill gärna ha dem original så att han kan pimpa och fixa de så som han vill dem. Lars är född 1997-09-14. Lars har haft väldigt tur med att han fortfarande lever idag, han har varit på sjukhus flertal gånger då han har blivit överkörd, lars kör även i 100 som medelhastighet, på motorvägen så gasar han upp i 300-400 km/h, han är väldigt rädd för polisen, han har bara dåliga minnen utav polisen, han känner att han får mycket hat från folket och polisen. Han vill ha så lite med folket och poliser att göra, när det kommer till sökningar så försöker han att övertyga dom att de inte ska söka igenom hans saker, då det är bil, honom, hus eller båt. Lars är väldigt sträng som man och han vet vad han vill och när han vill, men lars börjar att bli lita fattig på grunt utav att han har moddat sina bilar för några miljoner. Lars har även 2 kompisar, en inom räddningstjänsten och en som jobbar som reporter. Hans föräldrar var ganska hårda mot han när han växte upp, så han är väldigt negativ och blir lätt arg/sur på folk. Hans pappa dog i en trafikolyka när han var 17 år, hans mamma dr