Nekad La_casa2006 | Medlem ansökning [Dj0ret]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

La_casa2006

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199128856612/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ailon Gela

Vad är ditt discord namn? La_casa2006#0786

Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Jag är en kille som gillar att hitta nya vänner och bidra till god energi. Jag har inte vårt att hitta nya vänner eller komma överens med andra folk jag är väldigt hjälpsam människa jag gillar att spela med alla själv inom spelande ser jag mig jobba som yrken som dessa polis,brandman.ambulans ja inom vård jag bidrar med god energi och vill bara folks bästa.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För själv tycker jag att jag passar in i denna servern jag kommer bidra med att hjälpa så mycket som möjligt. Jag kommer försöka hålla denna servern på ett bra skick då menar jag att bidra med gå energi och göra så att allt rullar på bra jag kommer passa in på unive för jag är en son person som gillar god folk och bra spelande det tycker jag unive har

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har hör mycket gott om unive av massa människor många av minna vänner spelar på denna servern och denna servern har bra arbetare som hjälper till elr ja staff god folk i dennna servern det gillar jag och säkert massa andra människor detta verkar vara en underbar rp server

Hur hittade du Unive? Genom vänner och sociala medier

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål med mitt rollspel att utveckla mina egna kunskaper inom rp samt att jag vill försöka leva mig in i min karaktär så mycket som möjligt. Och mitt mål med RP är att utveckla en rolig karaktär som kan ha bra samspel med andra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har som mål på Unive att försöka bidra till att höja rp-nivån då jag hört att det ska vara en seriös server men att den kan utvecklas ännu mer som jag kommer att bidra till. och träffa folk med samma intressen som kan hålla en rolig men även seriös vänskap på Unive, jag vill även få en bättre utveckling på min karaktär då jag aldrig gjort detta tidigare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej är inte aktiv i någon annan server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka