Accepterad La_Casa | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

La_Casa

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199153609325/

Ditt Hex-ID: 11000014720fa6d

Vad är din discord tagg? The-Rock#0786

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 2dagar 23 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För de trodde att jag gjorde fel för det var så pass många som var runt mig och alla gjorde fel och det var rörigt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid fight club sen kom det några mc grabbar och hållde på att slå på mig så jag tog en av motorcykel och körde sen kom en polis och då sa hans kollega hoppa in i bilen för jag var jätte rädd så hoppa jag in men någon trodde att jag hoppa in bara så så det var en felaktig ban snackade och om jag gjorde ngt fel så har jag lärt mig av mitt fel men gjorde inget allt var ett missförstånd och det var jätte rörigt inget hördes alla slog varan allt var kaos.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag står för mina misstag men jag tror att det var en felaktig ban eftersom det var jätte rörigt där och jag anser ej att jag gjorde ngt fel isfall ber jag om ursäkt verkligen

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad innan men det var när jag inte kunde regler eller vad fivem var men nu kan jag alla regler och ör en jätte snäll,trevlig respektfull kille som vill serverns bästa

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att bara ta mig därifrån eller bara att inte gått ditt men visste inte att ngt av detta skulle hända

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid stå på den rätta sidan och tänka till efter innan vad man gör så att det blir bra och ber om ursäkt för det om jag gjorde ngt fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja förstår det till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka