LA Henke
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013905757/ discord unban
Ditt Hex-ID: 11000013ecd455d (Hex) Discord Unban
Vad är din discord tagg? Henke.#3617 discord konto bannat
Vem var det som bannade dig? vet ej eftersom att det var länge sedan as fuck
Hur lång tid var din ban? länge minns ej för att det är dc ban och kan ej se.
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Inget fortfarande dc
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det var jätte länge sedan så minns ej helt men tror jag var lite uppkäftig
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Minns ej helt men tror uppkäftig
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det tycker jag är en felaktig.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga tidigare
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte vara uppkäftig och inte sitta vid datorn när jag är trött.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte sitta vid datorn när jag är trött
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000013ecd455d (Hex) Discord Unban
Vad är din discord tagg? Henke.#3617 discord konto bannat
Vem var det som bannade dig? vet ej eftersom att det var länge sedan as fuck
Hur lång tid var din ban? länge minns ej för att det är dc ban och kan ej se.
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Inget fortfarande dc
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det var jätte länge sedan så minns ej helt men tror jag var lite uppkäftig
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Minns ej helt men tror uppkäftig
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det tycker jag är en felaktig.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga tidigare
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte vara uppkäftig och inte sitta vid datorn när jag är trött.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte sitta vid datorn när jag är trött
Har du läst våra regler? Ja