Nekad L60 | Whitelist ansökning [BEN10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

L60

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197986861475/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sam Andersson

Vad är ditt discord namn? L60#9999

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 2002

Berätta om din karaktär. karaktärens namn är Sam och är 18 år gammal. Han älskar bilar men är ingen raggare i sig. Han är chill och rolig och nice att hänga med. Han kan också bli väldigt seriös ifall de behövs och arg ibland. De viktigaste för Sam är att ha kul och skaffa kompisar.

Varför ska just du bli whitelistad? Kommer att hjälp till mycket. Raportera småglinen som springer runt och rdmar å skit. Kommer bidra till en rolig och chill miljö från mig själv.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har testat flera olika men inte många som är nice. Men denna är riktigt naice. Spelat på denna några dagar nu. Så vore en ära att bli whitelistad.

Hur hittade du Multistaden? Hade en polare som rekomenderade denna och hitta den när jag var inne på fivem och scrolla omkring.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att alla ska få det roligt å att jag ska ha de kul på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar på RedlineRP

Tillbaka