Nekad l4rry1933 | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

l4rry1933

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten

Vad är ditt discord namn? L4rry1933

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sigge, Albert, 19

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Social och Omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Sigge kommer från en medelklass familj från Stockholm, väster ort. Hans mamma jobbade som lärare och Farsan som polis. Sigge hade två bröder som var tvilingar, ena brorsan dog i en tidig ålder pågrund utav överdos. Sigge hade tidigare jobbat halvtid på en restaurang där han var servitris. Nu har han flyttat till en ny stad Unive där han ska skapa ett nytt liv då han vill ha en ny start.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög Rp nivå som följer reglerna då alla har roligt och är deltagande.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man RP:ar på en bra nivå även fast det innebär på en hög nivå även fast man förlorar på det. ett exempel kan vara ifall jag blir jagad av polisen och stannar, för scenariots skull och för att det ska bli roligare för poliserna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, det har jag inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, Du dödar/slår någon helt random utan anledning. VDM, Du kör på någon med flit utan anledning eller tidigare RP. Ett exempel är att någon står och RP:ar vid trotaren och du kör in med dom i flit med ett fordon.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har lite RP erfarenheter innan, och jag är ganska mogen som person.

Hej!

Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.

Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)```

Hej!

Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.

Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)```
Hej, det går inte att identifiera med mitt bankID vad ska jag göra?

Kan, jag möjligtvis sätta på min facecam under intervjun så kan det kanske hjälpa om ni vill identifiera min ålder?
Hej!

Ålder spelar ej någon roll, Mod+ är tveksamma angående tidiagre historik, (Måste ej vara dårlig historik)
Utan några små detaljer, när du verifierar så veriferar du att du är du.

Hej!

Ålder spelar ej någon roll, Mod+ är tveksamma angående tidiagre historik, (Måste ej vara dårlig historik)
Utan några små detaljer, när du verifierar så veriferar du att du är du.
Saken är att mitt BankID inte funkar, Vet inte riktigt vad jag ska göra. Vad är det ni är tveksamma om?

Nekad ansökan
Anledning: Ej kompleterat sin ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka